Székely marketing (vicc)

Székely marketing

 

 

A székely magyarázza a fiának a marketing definíciókat:

1) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hezza s azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyba!".
Ez a DIRECT MARKETING.

2) Bulin vagy egy pár haverral s látsz egy jó nőt; egyik odamenyen hezza s azt modja neki: "Az a Gergé ott a bárpultnál isteni az ágyba!".
Ez az ADVERTISING.

3) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hezza s elkéred a telefonszámát. Másnap felhívod s mondod neki: "Isteni vagyok az ágyba!".
Ez a TELEMARKETING.

4) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felismered, odamész hezza, felfrissítted az emlékezetjit s azt mondod neki: "Emlékszel-e, milyen isteni vagyok az ágyba?".
Ez a COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMENT.

5) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felállsz, megigazítod a ruhádot, odamész hezza s egy pohár pezsgőt tőtesz neki, kinyitod az ajtót, amikor kimenyen, lehajolsz a táskájáétt, mikor leejti, odanyújtasz neki egy cigarettát s azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyba!".
Ez a PR.

6) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajő hezzád s azt mondja neked: "Hallom, isteni vagy az ágyba!".
Ez a BRANDING... a márkanév hatalma.

7) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajő hezzád s azt mondja: "Isteni vagy az ágyba!".
Ez a COSTUMER SATISFACTION.


Utolsó módosítás: 2019. november 7., csütörtök, 10:51