Székely marketing (vicc)
Székely marketing
A székely magyarázza a fiának a marketing
definíciókat:
1) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hezza s
azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyba!".
Ez a DIRECT MARKETING.
2) Bulin vagy egy pár
haverral s látsz egy jó nőt; egyik odamenyen hezza s azt modja neki: "Az a
Gergé ott a bárpultnál isteni az ágyba!".
Ez az ADVERTISING.
3) Bulin vagy, látsz
egy jó nőt. Odamész hezza s elkéred a telefonszámát. Másnap felhívod s mondod
neki: "Isteni vagyok az ágyba!".
Ez a TELEMARKETING.
4) Bulin vagy, látsz
egy jó nőt. Felismered, odamész hezza, felfrissítted az emlékezetjit s azt
mondod neki: "Emlékszel-e, milyen isteni vagyok az ágyba?".
Ez a COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMENT.
5) Bulin vagy, látsz
egy jó nőt. Felállsz, megigazítod a ruhádot, odamész hezza s egy pohár pezsgőt
tőtesz neki, kinyitod az ajtót, amikor kimenyen, lehajolsz a táskájáétt, mikor
leejti, odanyújtasz neki egy cigarettát s azt mondod neki: "Isteni vagyok
az ágyba!".
Ez a PR.
6) Bulin vagy, látsz
egy jó nőt. Odajő hezzád s azt mondja neked: "Hallom, isteni vagy az
ágyba!".
Ez a BRANDING... a márkanév hatalma.
7) Bulin vagy, látsz
egy jó nőt. Odajő hezzád s azt mondja: "Isteni vagy az ágyba!".
Ez a COSTUMER SATISFACTION.